Giresun Robot
Sampiyonu Oldu
ODTU 2016 Uluslararasi
robot yarismasi sampiyonu Giresun
Bulancak ve Giresun
Halk Egitim merkezleri kanallariyla Giresun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
ile Bulancak Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerinde Robot uygulamalari kurslari
yapilmaktadir.
Bulancak MTAL
Ögretmeni Erkan KASIK, Giresun Üniversitesi
ögrencisi Seyyid Erkam TANRIVERDI, Giresun MTAL ögretmenleri Hasan AYDIN
ve Hakan BARUTÇU tarafindan olusturulan Giresun Robot takimi 2016 uluslararasi
ODTU Robot Günlerinde Çizgi izleyen robot yarismasinda 1. 3. ve 4. lük alarak
büyük bir basariya imza atmistir.

Video Youtube embed
kodu;
<iframe
width="600" height="360"
src="https://www.youtube.com/embed/EWcn2oQjjJQ"
frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Bu haber 4145 defa okunmuştur.