Kendini silahla basindan vurdu
Görele Kumyali mahallesi eski muhtari Mustafa Alarçin, kendini basindan silahla vurdugu ve agir yarali olarak kaldirildigi Giresun Aksu hastanesinde entübe edildigi belirtiliyor.
Gelen bilgilere göre;
Bugün aksam saatlerinde evine gelen Alarçin, esinden bir kagit/kalem ile silahini getirmesini istedigi,
Esinin ise, bunlari ne yapacaksin diye sordugunda;
Vasiyetimi yazip intihar edecegim dedigi,
Esinin silahi saklamasina ragmen silahi bularak esinin gözleri önünde kendini silahinla sakagindan vurdugu belirtiliyor.
Olay yerine gelen 112 acil ambulansi ekipleri tarafindan önce Görele devlet hastanesine ardindan Giresun Aksu hastanesine sevkedilen Alarçin yogun bakim servisinde entübe edildigi belirtiliyor.
Bu haber 325 defa okunmuştur.