Çavuslu çöp tesisi magdurlari
Çavuslu çöp tesisinde çalisan Oguzhan Çiftçi basina gelenleri yazmis;
'Subat 2025'te Giresun kati atik birligi Çavuslu çöp tesisinde kantar oparatörü olarak ise basladim. Benden 1 yil icra kestiler ancak borçlu oldugum kuruma ödeme yapmadiklari ortaya çikti, bodroda kesmisler ama karsi tarafa yatan para yok, firmanin sorumsuzlugu yüzünden aracim baglandi yedi emine çektiler, bitti mi bitmedi, 14 aydir BES bireysel emeklilik kesiyorlar karsi fona yatan 0, devletin zorunlu BES dedigi miktari kesip yatirmamislar, bitti mi, genel müdür yardimcisi 'Seni kantardan aldik kalibrasyoncu yaptik maas 62500 bürüt diyor 4 aydir yatan 33.000!!! bitti mi bitmedi, subat ve mart ayinda 208 saat mesaim silinmis Çavuslu'daki müdür mesai yapti dogru dedigi halde genel müdür Ziya Kaya mesaileri iptal etmis!!! bitti mi bitmedi hakli fesih yaptim gerekçelerimi sundum noterden ihbar çektim çikisimi istifa etti diye girmisler issizlik maasi dahi alamiyorum bitti mi Yener Emanetoglu'nun iki aylik maasi kesilip isten çikarilmistir sebebi arabalari hizli kullanmis zarar vermis tutanak var mi yok, bitti mi bitmedi Adem Topal'dan bir yil icra kesilmis karsi tarafa ödenmemis yatmadigini ögrenen Adem Topal sizi mahkemeye veririm diyince apar topar saçma sapan bir kotla isten atilmis tazminat için mahkemeye vermis kazanmis yine ödeme yok 2024'te yapilan icra kesintilerini hala yatirmamislar iki sene geçmis >>>kendi memleketimde dolandiriliyoruz bugün yaptiklarini yarin baska arkadaslara yapmasinlar sorun yasamamasi için sayin milletvekillerinin destegini bekliyoruz sn Elvan Isik Gezmis sn Ertugrul Gazi Konal sn Nazim Elmas sn Ali Temür'un desteklerini bekliyoruz firma bizim tüm zararlarimizi karsilasin ve bundan sonra kimseyi magdur etmesin yada Giresun'um dan gitsin çöpün içinde çalisan insanlara bunlari yapanda Allah korkusu yoktur. Benim beklentim ya düzelsinler yada bu memleketi terk etsinler olaylarin hepsi belge ile ispatli ve savcilikta suç duyurusu vardir'
Bu haber 137 defa okunmuştur.